Storing

Wanneer u problemen ondervind van een van uw technische installaties, dan krijgt u als vaste klant van THT voorrang bij de afhandeling van de storing. U wordt snel en deskundig geholpen. Zodra er een storing via onze servicedesk binnenkomt, wordt er via een GPS systeem gekeken welke storingsmonteur er op dat moment het dichts bij u in de buurt zit. Nadat de storing is doorgegeven aan de betreffende monteur, belt hij u binnen 30 minuten terug. Betreft het een storing aan een door ons geïnstalleerd alarmsysteem of telefooncentrale, dan is er ook altijd nog een mogelijkheid dat de storing dmv onze inbelservice op afstand verholpen kan worden. Indien dit allemaal geen oplossingen biedt of niet mogelijk blijkt te zijn, dan stapt de technicus in zijn serviceauto en komt hij alsnog terplaatse om de storing voor u op locatie te verhelpen.

Als vaste klant van THT kunt u altijd gebruik maken van onze 24 uurs servicedienst, 365 dagen per jaar staan we voor u klaar! Ook buiten kantoortijd of tijdens zon- en feestdagen zijn wij via onze vaste boodschappendienst (STC) goed bereikbaar om u verder te helpen ingeval van een technische storing. In geval van calamiteiten tijdens grote drukte, krijgen klanten met een servicecontract uiteraard altijd voorrang en worden er geen voorrijdkosten in rekening gebracht. Afhankelijk van de prioriteit van de storing en de drukte van het moment worden vaste klanten zonder servicecontract natuurlijk ook geholpen.

Dit bericht wordt alleen tijdens normale kantoortijden door ons gelezen en behandeld.